Direct Lionsi Grand Prix võitis British Airwaysi innovaatiline välireklaam

British Airwaysi “Magic of Flying” kampaania raames paigaldati Londoni Piccadilly Circusele suur ekraan, mis reageeris British Airwaysi lennukite ülelennule. Lennuki transporderi signaal aktiveeris tabloo: ekraanile kuvati lapse kujutis, kes näitas näpuga ülelendava lennuki poole.

Lisaks ilmus tabloole info selle kohta, mis marsruudil lennuk lendab ja samuti veebiaadress, millelt samale marsruudile sooduspiletit osta. Grand Prix võitnud reklaami lõi Londoni agentuur OgilvyOne.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018