Autor: Silja Oja • 16. juuni 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

#RePicture ehk kasuta reklaamis stereotüübivabasid fotosid

Getty Images kutsus Cannes Lionsil loovinimesi üles murdma soolisi stereotüüpe reklaamfotodel ja kujutama elu kogu selle mitmekesisuses nii, nagu see tänapäeval tegelikult on. Inimesed on tüdinenud täiuslikuks photoshopatud maailmast.

ja ajakirjanik Jessica Bennet ettekandega „Uus pildikeel: kuidas brändid saavad fotodega soolist ebavõrdsust vähendada“ ("The new visual language: how brands can use images to close the gender gap").

Täna, 16. juunil esinesid Cannes Lions 2014 Getty Images seminaril antropoloog Pam Grossman

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700