Viimastel aastatel on palju juttu olnud sellest, et mida suurema hooga on võimalik tarbijate kohta igasugust materjali koguda, seda kiivamalt hakatakse enda isiklike detailide jagamisse suhtuma. Kuid üle-maailmsed trendid näitavad, et olukord on tegelikult hoopis vastupidine- tarbijad jagavad rõõmuga infot iseenda kohta, sest nad mõistavad, kui palju lihtsamaks, paremaks ning kvaliteetsemaks võib nende elu muutuda, kui nad kasutavad isiklikku infot valuutana, mille põhjal brändid pakuvad neile lisaväärtusi.
Innovaatilised seadmed, rakendused ning tehnoloogia võimaldavad tarbijatele ligipääsu määratutele infopankadele, mille baasil on võimalik teha läbimõeldumaid otsuseid sisuliselt kõikides eluvaldkondades. Olgu siin näideteks finatsplatvorm mint.com, personaalne Neiman Marcus’e mobiilse ostlemise rakendus või Nike+ kogukond, kus tänaseks juba üle 18 miljoni kasutaja jälgib igapäevaselt oma füüsilist vormi. Piiratud ajakava raames on hea, kui Sinu eest teeb eneseanalüüsi ära selleks tarbeks loodud tehniline vidin. Antud kategooriasse kuuluvad kindlasti Forbes’i poolt maailma lihtsaimaks enseabi tooteks nimetatud rakendus Lift, sõidustiili ja -harjumusi kaardistav Progressive Snapshot või kiiretele maitse-elamuse otsijatele mõeldud rakendus Ness, mis söömisharjumuste põhjal soovitab sobivaid restorane.