11. juuni 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

2014 trendid tarbijakäitumises

"Tõusev trend on kindlasti digitaalne rahakott. Mobiilmaksete mõiste oma olemuselt ei ole meile kellelegi võõras, kuid järgmise etapina nähakse nende osakaalu tõusu igapäeva maksete sooritamisel mistahes ostu- või teeninduskeskkonnas," kirjutab Inspired Universal McCann kommunikatsioonijuht Marleen Taremaa.

Viimastel aastatel on palju juttu olnud sellest, et mida suurema hooga on võimalik tarbijate kohta igasugust materjali koguda, seda kiivamalt hakatakse enda isiklike detailide jagamisse suhtuma. Kuid üle-maailmsed trendid näitavad, et olukord on tegelikult hoopis vastupidine- tarbijad jagavad rõõmuga infot iseenda kohta, sest nad mõistavad, kui palju lihtsamaks, paremaks ning kvaliteetsemaks võib nende elu muutuda, kui nad kasutavad isiklikku infot valuutana, mille põhjal brändid pakuvad neile lisaväärtusi.

Innovaatilised seadmed, rakendused ning tehnoloogia võimaldavad tarbijatele ligipääsu määratutele infopankadele, mille baasil on võimalik teha läbimõeldumaid otsuseid sisuliselt kõikides eluvaldkondades. Olgu siin näideteks finatsplatvorm mint.com, personaalne Neiman Marcus’e mobiilse ostlemise rakendus või Nike+ kogukond, kus tänaseks juba üle 18 miljoni kasutaja jälgib igapäevaselt oma füüsilist vormi. Piiratud ajakava raames on hea, kui Sinu eest teeb eneseanalüüsi ära selleks tarbeks loodud tehniline vidin.  Antud kategooriasse kuuluvad kindlasti Forbes’i poolt maailma lihtsaimaks enseabi tooteks nimetatud rakendus Lift, sõidustiili ja -harjumusi kaardistav Progressive Snapshot või kiiretele maitse-elamuse otsijatele mõeldud rakendus Ness, mis söömisharjumuste põhjal soovitab sobivaid restorane.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700