2014 trendid tarbijakäitumises

"Tõusev trend on kindlasti digitaalne rahakott. Mobiilmaksete mõiste oma olemuselt ei ole meile kellelegi võõras, kuid järgmise etapina nähakse nende osakaalu tõusu igapäeva maksete sooritamisel mistahes ostu- või teeninduskeskkonnas," kirjutab Inspired Universal McCann kommunikatsioonijuht Marleen Taremaa.

Viimastel aastatel on palju juttu olnud sellest, et mida suurema hooga on võimalik tarbijate kohta igasugust materjali koguda, seda kiivamalt hakatakse enda isiklike detailide jagamisse suhtuma. Kuid üle-maailmsed trendid näitavad, et olukord on tegelikult hoopis vastupidine- tarbijad jagavad rõõmuga infot

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018