Autor: Silja Oja • 3. juuni 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kiievist tuli Eestisse kaks hõbedat!
15. Kiievi rahvusvaheliselt reklaamifestivalilt tuli Eestisse 2 hõbedast auhinda. Auhinnatud said Savoy Boutique Hotelli infomaterjalid Newtonilt ning Identity ja Sõrmuste Emanda koostööna valminud Maiasmoka vaateratas. Kommenteerib KIAF-i žüriis osalenud Rivo Räim Newtonist.
Mõlemad tunnustused saadi disaini kategoorias, mis oli ka festivali mahukaim kategooria, kus kokku kandideeris 337 tööd 15 riigist. Kokku osales festivalil 1787 tööd 17 riigist.
„Meile ja kliendile on selline rahvusvaheline tunnustus hea tagasiside sellest, et 19. sajandil alguse saanud kohviku vaateratas kõnetab erinevaid kultuuriruume ja täidab seega turismirohkes vanalinnas oma rolli suurepäraselt,“ selgitas Identity loovjuht Ionel Lehari.