27. mai 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Google’i prillid, augmented reality ja näokampaania ehk ülikooli turundus Ameerika moodi

Ameerikas on kõrghariduse omandamine väga kallis, vähemalt 6000 dollarit aastas. Ligi 4500 USA kõrgkooli pingutavad selle nimel, et noored just neid oma tulevaseks ülikooliks valiksid. Kaisa-Triin Karu õppis turundust Emporia State University’s. Ta töötas ESU turundusosakonnas ja sellest, kuidas ülikooli edukalt turundada, vestles Kaisa-Triin turundusdirektori Umari Abbasiga.

Kaisa-Triin Karu õppis turundust Emporia State University’s (ESU), mis on pedagoogika alal Ameerika ülikoolide TOP 5 seas. Ta töötas ESU turundusosakonnas ja sellest, kuidas ülikooli edukalt turundada, vestles Kaisa-Triin turundusdirektori Umari Abbasiga.

Ameerikas õppides näen, et siin on ülikoolide brändingus väga suur roll tunnusloomal.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700