Emori uuringuekspert: tark turundaja õpib tarbija kohta aju- ja käitumisteadustest

Viinis toimuval European Broadcasting Unioni konverentsil Eurovision Connect tegi TNS Emori tarbijakäitumise uuringuekspert Heidi Reinson ettekande ajuteaduste ja turunduse ühisosadest. Teadustööde ning Emori ja teiste uuringufirmade praktiliste näidete varal jõudis Heidi Reinson järeldusele, et neuroteadusest on turundajatel palju õppida.

Neuroteaduse kasutamine turundussõnumite testimisel on näidanud, et inimeste teadlikud vastused ja selgitused ei väljenda tihtilugu nende tegelikke otsustusprotsesse. Probleem ei seisne selles, et inimesed ei taha avaldada oma valikute või ostuotsuste tegelikke põhjuseid, vaid nad lihtsalt ei oska kõikide

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Fazer Eesti otsib PAGARITOODETE TOOTEJUHT

Fazer Eesti AS

18. veebruar 2018