2/3 Eesti internetikasutajatest ostab tooteid ja teenuseid internetist

Viimase kolme kuu jooksul on internetist ostnud 64% 18-74-aastasest Eesti internetikasutajatest, selgub Inspired Universal McCann’i poolt aprillis läbiviidud Shopline uuringust. Populaarseimad tooterühmad internetist ostmisel on kindlustus, erinevate meelelahutussündmuste piletid ja riided.

Kuigi internetist ostmine on levinum nooremaealiste (kuni 40-aastaste) hulgas, ei tähenda see veel, et pensioniealised internetikasutajad loevad internetist vaid uudiseid, maksavad makse või otsivad infot. Pea iga teine üle 60-aastane Eesti

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018