Kuigi internetist ostmine on levinum nooremaealiste (kuni 40-aastaste) hulgas, ei tähenda see veel, et pensioniealised internetikasutajad loevad internetist vaid uudiseid, maksavad makse või otsivad infot. Pea iga teine üle 60-aastane Eesti internetikasutaja ostab internetist. Peamiselt on nende ostukorvis kindlustus, ürituste piletid ja raamatud. Tulevikus oleksid nad valmis internetist ostma ka laeva- ja lennupileteid ning reisipakette.
Väga selgelt joonistuvad välja tooterühmad, mida ostetakse Eesti ja mida välismaa internetipoodidest. Riiete, spordikaupade ja jalatsite kaupmehed võistlevad juba praegu lisaks kohalikele konkurentidele ka välismaa internetipoodidega. Sarnane trend jätkub ning pigem on näha selle süvenemist. Noored ostavad valdavalt riideid ja jalanõusid välismaa internetipoodidest ja uuringutulemuste põhjal ei kavatse nad tulevikus oma ostukäitumist muuta.