15. mai 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

McCann Academy’l harutati lahti tarbijate ostukäitumiste sasipuntraid

Inspired Universal McCann esitles oma kevadseminaril Shopline uuringut, mille eesmärk oli kaardistada internetikasutajate ostuharjumusi. Selgus, et viimase kolme kuu jooksul on 64% küsitletuist teinud mõne ostu veebis. Enim ostetud tootekategooriad on kindlustus, meelelahutusürituste piletid, riided, lennupiletid, laevapiletid ja kosmeetika.

Seminari keskmes olid kaks ettekannet, mis aitasid lahti mõtestada tarbijate ostukäitumist. Kolmas ettekanne illustreeris mitmete näidete abil, kuidas on võimalik digitaalmeedias alguse saanud kampaaniad integreerida  teistesse meedialiikidesse.

IUM Taani uuringute- ja analüütika juhi Per Dahlberg’i abil avanes  Eesti turundajatel võimalus saada ülevaade Shopper Science uuringust, mille metoodika on välja arendatud Harvard Business School’is. Kuivõrd traditsiooniline ostukäitumine on ajas tugevalt muutunud, läbib ka ostleja enne oma lõpliku ostuotsuse tegemist palju erinevaid etappe ning  ostlejat puudutav mõjusfäär on laienenud kaupleja välistesse keskkondadessse. Uuring analüüsib enam kui 30 erineva allika mõju ostuotsusele, sealjuures on kaardistatud nii traditsioonilised meediakanalid kui ka sotsiaalmeedia ning poesisesed tegevused.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700