McCann Academy’l harutati lahti tarbijate ostukäitumiste sasipuntraid

Inspired Universal McCann esitles oma kevadseminaril Shopline uuringut, mille eesmärk oli kaardistada internetikasutajate ostuharjumusi. Selgus, et viimase kolme kuu jooksul on 64% küsitletuist teinud mõne ostu veebis. Enim ostetud tootekategooriad on kindlustus, meelelahutusürituste piletid, riided, lennupiletid, laevapiletid ja kosmeetika.

Seminari keskmes olid kaks ettekannet, mis aitasid lahti mõtestada tarbijate ostukäitumist. Kolmas ettekanne illustreeris mitmete näidete abil, kuidas on võimalik digitaalmeedias alguse saanud kampaaniad integreerida  teistesse meedialiikidesse.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018