TTÜ-s toimus konverents "Elamus turunduses - Turundus elamuses"

6. mail toimunud järjekorranumbrilt teine turunduse õppetooli korraldatud rahvusvaheline kevadkonverents tähistas viie aasta täitumist elamusturunduse uurimise ja õpetamise algusest Tallinna Tehnikaülikoolis. Kevadkonverentsi idee autor ja töörühma juht oli TTÜ turunduse õppetooli juhataja, sertifitseeritud elamusekspert prof. Anu Leppiman.

„Turundus on elamus“ – nii on oma innovatiivse artikli pealkirjastanud elamusmajanduse mõiste autor J. B. Pine. Elamus on kliendile erakordne, tähenduslik ning meeldejääv tunde- või teadmuskogemus kokkupuutest sündmuse, brändi, ettevõtte, toote või teenusega. Elamusturundus suurendab ettevõtete

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018