9. mai 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mida vanemaks inimesed muutuvad, seda õnnelikumad nad on

Ainult 5% Briti reklaamiagentuuride töötajatest on üle 50 aasta vanad, seega on arusaadav, miks reklaamitööstus seeniore kõnetada ei oska. Suurim viga on eeldada, et seeniorid igatsevad taga noorusaega ja tahavad olla nagu 20-aastased. Uuringud näitavad vastupidist.  Intervjuu Mature Marketing Associationi (UK) presidendi ja seenioridele turundamisele spetsialiseerunud agentuuri RHC Advantage tegevjuhi Mark Beasley’ga, kes esineb Tallinnas 12. juunil toimuval seenioridele turundamise seminaril.

Intervjuu Mature Marketing Associationi (UK) presidendi ja seenioridele turundamisele spetsialiseerunud agentuuri RHC Advantage tegevjuhi Mark Beasley’ga. Mark Beasley esineb Tallinnas 12. juunil toimuval seenioridele turundamise seminaril.

Kas seenioride sihtrühm üldse eksisteerib? Kui õige on vanuse põhjal segmenteerida?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700