ARVAMUS! Turundusjuhti ei huvita tema brändi kasumlikkus

Lühiperspektiivis tulemuste saavutamisele fokusseerimine õõnestab pikas perspektiivis brändi edukust ja kasumlikkust. Samas ei saa turundajatele pahaks panna lühiajaliselt efektiivseid turundusmeetmeid, kui nende tulemusi hinnatakse lühiajalises perspektiivis. See peaks aga olema mõttekoht brändi omanikule," kirjutab reklaamiagentuuri Age McCann äriarenduse- ja strateegiadirektor Tõnu Kõva.

Kõik turundajad teavad, et allahindluskampaania töötab, sest müügikasv on kohe nähtav. Samamoodi teatakse, et allahindlused võivad ostja „ära rikkuda” – ta ei osta enam tavahinnaga ning ootab uut allahindlust. Leitakse, et brändi kuvandiga (brändi väärtusega) peaks samuti tegelema, ent müügieesmärgid vajavad

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Initiative otsib MEEDIAPLANEERIJAT

Initiative OÜ

05. märts 2018

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018