ARVAMUS! Turundusjuhti ei huvita tema brändi kasumlikkus

Lühiperspektiivis tulemuste saavutamisele fokusseerimine õõnestab pikas perspektiivis brändi edukust ja kasumlikkust. Samas ei saa turundajatele pahaks panna lühiajaliselt efektiivseid turundusmeetmeid, kui nende tulemusi hinnatakse lühiajalises perspektiivis. See peaks aga olema mõttekoht brändi omanikule," kirjutab reklaamiagentuuri Age McCann äriarenduse- ja strateegiadirektor Tõnu Kõva.

Kõik turundajad teavad, et allahindluskampaania töötab, sest müügikasv on kohe nähtav. Samamoodi teatakse, et allahindlused võivad ostja „ära rikkuda” – ta ei osta enam tavahinnaga ning ootab uut allahindlust. Leitakse, et brändi kuvandiga (brändi väärtusega) peaks samuti tegelema, ent müügieesmärgid vajavad

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018