Esimene vaatus: Markus on sünnipäeval. Ühtäkki märkab ta seltskonnas kena tüdrukut. Ta saab teada, et tüdruku nimi on Laura. Teine vaatus: On reede pärastlõuna ja Markus mõtleb, mida õhtul ette võtta. Muuhulgas meenub talle Laura ja ta kaalub tüdruku välja kutsumist, ent äkki helistab sõber Joosep, kelle kutsel suundub ta hoopis korvpalli vaatama. Kolmas vaatus: Markus veedab õhtuid erinevate inimestega. Ühel heal päeval kutsub ta Laura välja. Nad käivad kinos ja kohvikus, veetes meeleolukalt aega. Neljas vaatus: Markusest ja Laurast saab paar.
Miks selline sissejuhatus? Inimsuhted pakuvad tabavaid metafoore sellele, mida turundajad kujutavad ette, et nende brändi(de) ja tarbijate vahel toimub ja/või mis võiks toimuda. Nagu inimese elutee üldse, kujuneb ka toote või brändi tarbijaks saamine mingite sündmuste jadana. Turundajad vajavad tarbijate otsuste mõistmiseks ülevaadet, kuidas nende teekonnad brändini, ja seejärel edasi - koos brändiga - välja näevad. Consumer decision journey lähenemine üritab haarata seda teekonda tervikuna, et mõista, kus, kuidas ja miks brändi ning tarbija teed kohtuvad. Nende kokkupuutepunktide mõõtmine toimub mõistagi uuringute mängumaal.