Ajakirjade Liit hakkas alates tänavu märtsist koostöös Ajalehtede Liiduga auditeerima ehk avalikustama Ajakirjade Liitu kuuluvate ajakirjade trükitiraaže. Jaanuaris 2014 Mart Luige asemel Ajakirjade Liitu juhtima asunud Tõnu Väät kutsus aasta alguses kõiki ajakirjade kirjastajaid nõustuma auditeeritavate trükitiraažidega, et muuta sel teel ajakirjade turg läbipaistvaks (vt Best Marketing 13.01.2014).
Ajakirjade trükitiraaž ja ajakirjade makstud tiraaž on kaks erinevat mõistet. Trükkida võib nii suures tiraažis, kui kellegi rahakott kannatab või turunduslikul eesmärgil kasulikuks peetakse. Makstud tiraaž koosneb aga jaevõrgus realiseeritud ja tellitud eksemplaridest. Tiraaž (ingl k amount of copies) tähendab trükiarvu. Makstud tiraaž (ingl k circulation) tähendab leviarvu ehk trükiarvu, kust on lahutatud tagastus.