Egle Raadik-Gonchev on teinud müügi- ja turundustööd eri projektide ja ettevõtete juures üle kümne aasta. Marketingi Instituudis aitas ta lanseerida Ekspordirevolutsiooni, samaaegselt tegeledes Lennusadama (Aasta turundustegu Grand Prix 2012) ja Teletorni avamiseelsete välisturundusprojektiga. Lennujaamas käivitas ta Ekspokeskuse turundustegevused. Äripäevas vastutas eri aegadel töötades Meditsiiniuudiste, rahvusvaheliste uudiskirjade News2Biz ja seejärel sektoripõhiseid sündmuseid korraldavate ja uudiseid kajastavate teemaveebide (sh Best Marketing) majandustulemuste eest. Lipuvabrikus on Egle ülesandeks anda uut hoogu müügi- turundustegevustele, arendada ettevõtet strateegiliselt ning leida eksporditurge.
Lipuvabrik on 20-aastane Eesti ettevõte, mis toodab riigi- ning oma sümboolikaga lippe, liputarvikuid ja meeneid. Ettevõtte töötajate käe all valmivad nii Toompea kui ka Eesti Vabariigi Presidendi lipp. Lippudele lisaks toodetakse ja müüakse erinevaid reklaammaterjale ja firmameeneid pakkudes täisteenust ning pöörates suurt rõhku just kvaliteedile (värvide vastavus CVI-le). Uutest põnevatest suundadest aitab Lipuvabrik rõivadisainereid disainkangaste loomes.