Kuidas võita sama tööga nii Kuldmuna kui Digitegu

Lets Do It World! Virtual Cleanup kampaania võitis nii Kuldmuna kui ka Digitegu konkursid. Kuldmunal hinnatakse pigem ideed ning Digitegu konkursil eelkõige tulemust – antud kampaania vastas mõlemale kriteeriumile ja tänu sellele oli edukas ka mõlemal konkursil.

Rotermanni kontorihoone naabrid Age McCann ja ADM Interactive on füüsilise läheduse muutnud hästi toimivaks koostööks. Näiteks Lets Do It World! Virtual Cleanup kampaania võitis nii Kuldmuna kui ka Digitegu konkursid. Kuldmunal hinnatakse pigem ideed ning Digitegu konkursil eelkõige tulemust – antud kampaania vastas mõlemale

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018