Kuidas võita sama tööga nii Kuldmuna kui Digitegu

Lets Do It World! Virtual Cleanup kampaania võitis nii Kuldmuna kui ka Digitegu konkursid. Kuldmunal hinnatakse pigem ideed ning Digitegu konkursil eelkõige tulemust – antud kampaania vastas mõlemale kriteeriumile ja tänu sellele oli edukas ka mõlemal konkursil.

Rotermanni kontorihoone naabrid Age McCann ja ADM Interactive on füüsilise läheduse muutnud hästi toimivaks koostööks. Näiteks Lets Do It World! Virtual Cleanup kampaania võitis nii Kuldmuna kui ka Digitegu konkursid. Kuldmunal hinnatakse pigem ideed ning Digitegu konkursil eelkõige tulemust – antud kampaania vastas mõlemale

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018