Autor: Silja Oja • 9. aprill 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Aasta Meediategu 2013 võidutööde tutvustused

27. märtsil selgusid Passwordi galal konkursi Aasta Meediategu 2013 kategooriate võitjad. Siinkohal ülevaade konkursi võidutöödest - nende taustast, kanalitest, tegevustest ja tulemustest.

Loovagentuur: Utopia

RSA sügiskampaania eesmärkide täitmiseks alustasime sihtrühma analüüsi ja kampaania väljatöötamisega natuke kaugemalt kui tavaks ja kaasasime sinna vaatenurki, mida igapäevaselt tavaliselt ei käsitleta. Kampaania eesmärgid lühidalt: nii uue toote tutvustamine ja müük kui ka brändi tuntuse kasv ja brändi väärtuste tugevam esile toomine, lisaks veel laiema avalikkuse tähelepanu tõmbamine liiklusele ja kindlustusele, kelle edasisest põhjalikumast analüüsist saadud info oli aluseks nii kampaaniasõnumite ja loovlahenduste loomisel kui ka meediavalikute tegemisel.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700