Mida on turundajatel õppida Hollywoodist?

Kokkuvõte filmide ja teleprogrammide kassaedu ennustava ettevõtte Epagogix tegevjuhi Nick Meaney Passwordi ettekandest "Mida on turundajatel õppida Hollywoodist? Kuidas ennustada reklaamide ja uute toodete edukust?"

Nick Meaney asutas 2002. aastal ettevõtte nimega Epagogix, mis tegeleb filmide ja teleprogrammide kassaedu ennustamisega. Briti juhtiva reklaamiagentuuri Ogilvy tellimusel on Nick proovinud filimtööstuse ennustusmudeleid rakendada ka reklaamide edukuse ennustamisel.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018