Tänapäeva noored, nn Y generatsioon, räägivad brändidest oma vanematega võrreldes palju rohkem, brändid on nende elu loomulik osa. Ka see, kuidas nad brändidesse suhtuvad ja mida neilt ootavad, erineb varasematest hoiakutest kohati päris oluliselt. Kui vanemad põlvkonnad kasutasid brände pigem selleks, et muljet avaldada, siis Y generatsiooni jaoks on bränd vahend, mis teeb elu huvitavamaks ja lõbusamaks. See on optimistlik, uudishimulik ja positiivne põlvkond ning selleks, et bränd neid kõnetaks, peaks see bränd olema samasugune - nö tegema nädalavahetusel samu asju, mis nemadki.
Näiteks peab generatsioon Y uue oskuse omandamist lahedamaks kui shoppamist. Nende elustiil on "live and learn", ning oma uudishimus on nad väga avatud katsetama ega põe eriti ebaõnnestumiste pärast. See võib jätta mulje, nagu tegeleksid nad kogu aeg tohutult paljude asjadega. Samas me eksime, kui peame Y generatsiooni multi-taskeriteks, sest tegelikult püüavad nad tihti keskenduda vaid ühele. Nende jaoks kehtib ütlus: "Mono-tasking is a new multitasking". 78% Y generatsioonist soovib olla tunnustatud ekspert mingis valdkonnas, olgu see valdkond kasvõi nii kitsas kui patsipunumine.