Peamised vead turu-uuringute tegemisel

Kokkuvõte Adhil Patel'i (TNS Global Head of Thought Leadership, LAV) Password 2014 ettekandest.

”Turu-uuringute eesmärk ei ole ennustamine, mis juhtuma hakkab (nt kas turuosa liigub tulevikus üles või alla), vaid mõistmine, mida peaks turundaja tegema, et antud olukorras oma eesmärke saavutada," rääkis Adhil Patel Passwordil.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018