Peamised vead turu-uuringute tegemisel

Kokkuvõte Adhil Patel'i (TNS Global Head of Thought Leadership, LAV) Password 2014 ettekandest.

”Turu-uuringute eesmärk ei ole ennustamine, mis juhtuma hakkab (nt kas turuosa liigub tulevikus üles või alla), vaid mõistmine, mida peaks turundaja tegema, et antud olukorras oma eesmärke saavutada," rääkis Adhil Patel Passwordil.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

EAS otsib oma meeskonda RAHVUSVAHELISE SEKTORITURUNDUSE PROJEKTIJUHTI

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus

30. november 2018