Parim turundustegu: retroarmastus tuli kasuks

Raadiojaama nime vahetamise ja kampaania võttis Sky Media ette eesmärgiga suurendada reklaamikäivet, mille eeldus oli kuulajate arvu suurendamine. Eelmisel kevadel sai Raadio 3st Rerto FM, millega kaasnes ulatuslik turunduskampaania. Lähemalt räägib Retro FMi eduloost Sky Media turundusjuht Sigrid Saar.

Ehkki inimeste retrolembus aitas Retro FMi (endine Raadio 3) nimevalikule kaasa, tingis selle siiski mängitav muusika.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018