Juba eelmisel aastal oli meie to-do-listis lause „Testi Kuldmuna reklaame!“. Siis tulid aga peale kiired ja veel kiiremad ajad ning kui lõpuks tahtsime start-nuppu vajutada, siis pidime endale tunnistama, et on juba liiga hilja. Kuigi öeldakse, et uuringuandmed ei aegu (teadlased analüüsivad ju tihti aastaid või aastakümneidki vanu andmestikke), siis keset suurt suve ei taha enam keegi juba ammu äratähistatud asjadest kuulda.
Seekord sai see mõte ellu viidud. Aga siiski, mida testida ja miks üldse midagi testida? Eriti veel sedasi oma initsiatiivil ja ilma, et keegi sellele kulutatud töötundide eest maksaks. Eks ikka seepärast, et saada teada, saada targemaks. Ja kui juba see teadmine on olemas, siis ühe õige uurija moraalne kohustus on teadmisi jagada (muidugi ainult siis, kui see pole konfidentsiaalne, kui keegi pole seda infot Su käest tellinud). Seda enam, et väikesel Eesti turul on lausa rõõm aidata meie oma tegijaid oma eesmärkide saavutamisel.