Kui efektiivsed on tegelikult Kuldmuna shortlisti telereklaamid?

Kuldmuna 2014 konkursil sai kuldmuna RSA reklaam, hõbemuna ABC King ja pronksmuna Tele2. Brandicomi testi põhjal, mille parameetriteks on klipi meeldivus, reklaami tekitatud proovimishuvi, reklaami seostamine brändiga ja brändi tajutavad kasud tarbija jaoks, on esikolmikuks aga hoopis Kalev, Tele2 ja Saku.

Juba eelmisel aastal oli meie to-do-listis lause „Testi Kuldmuna reklaame!“. Siis tulid aga peale kiired ja veel kiiremad ajad ning kui lõpuks tahtsime start-nuppu vajutada, siis pidime endale tunnistama, et on juba liiga hilja. Kuigi öeldakse, et

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

EAS otsib välisinvesteeringute keskuse müügitoe meeskonda TURUNDUSSPETSIALISTI

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus

28. november 2018

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018