11. märts 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuldmuna 2014 žürii: Eesti agentuuridel oleks Soome turul potentsiaali

"Nähtu põhjal usun, et Eesti agentuuridel oleks potentsiaali ka oma teenuseid Soome klientidele müüa," ütles disainifirma Nordkapp loovjuht ja partner, Kuldmuna 2014 digižürii esimees Sami Niemelä. Loe, mida arvasid Kuldmuna 2014 tööde tasemest Soome reklaamiagentuuri 358 partner Ale Lauraéus ja BBDO Austria tegevjuht Fred Koblinger.

Soome ühe innovatiivseima reklaamiagentuuri 358 asutajapartner, Kuldmuna 2014 print, väli, kampaania, postitatud, noored, uus/ambient kategooriate žürii liige Ale Lauraéus - m illine mulje jäi üldisest võistlustööde tasemest?

Oli mitmeid silmapaistvaid töid. Ambient reklaami valdkonnas on Eestis väga naljakad ja uuenduslikud ideed, millest Soomes suur puudus on. Soomes on ka rangemad seadused, meil ei tohi inimest välireklaami plakati külge kinnitada nagu teil Bauhof tegi! Disainikategoorias jäi silma tõeline meisterlikkus. Samas oli tase väga ebaühtlane. Võitsid head tööd, aga ülejäänud tööde tase oli kohati väga madal.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700