Erinevas vanuses inimestest koosnev loovtiim genereerib parimaid ideid

Intervjuu Password 2014 esineja Joeri Van den Bergh'iga. Joeri on noorte põlvkonnale turundamisest rääkiva raamatu „How Cool Brands Stay Hot“ autor. Noortele suunatud reklaam peab vastama 4S mudelile: smile - surprise - suspense - self-identification (naeratus – üllatus – pinge – samastumine), räägib Joeri.


Statistika kohaselt on TV positsioon reklaamikanalina siiani tugev. Milline on suhe noorema generatsiooni ja televisiooni vahel praegu?

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018