IKEA turundustöötajad külastavad oma klientide kodusid

Intervjuu Passwordi esineja Anna Cronaga, kes on pikaaegne IKEA Suurbritannia ja Iirimaa piirkonna turundusdirektor. "Tarbijatega tuleb kohtuda silmast silma. Peab arvestama, et inimesed tõlgendavad asju erinevalt ja küsitlused, eriti ankeetide täitmine võib anda väga moonutatud pildi," ütleb Anna.

IKEA on tuntud oma rangelt määrtletud kontseptsiooni poolest. Ingvar Kampradil (IKEA asutaja) oli oma kindel nägemus, kuidas asju peab tegema. Kuidas consumer insight IKEA range kontseptsiooniga kokku sobib?

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018