EMT: võitlus käib mobiilse andmeside turul

19. veebruari Best Marketing Club oli varakult välja müüdud.  EMT erakliendi divisjoni direktor Riho Jürvetson andis ülevaate Eesti mobiilsideturu arengutest aastatel 2007-2013 ning väljakutsetest, mida see turuosalistele kaasa on toonud. EMT turunduskommunikatsiooni osakonna juhataja Anne Muldme rääkis, kuidas EMT bränd liidripositsiooni hoiab ning millised ülesanded on laual EMT turundustubades. Klubihommikul osalejate ringis olid ka mõlema konkurendi tippjuhid: Elisa Eestit esindas Sami Seppänen ja Tele2 Eestit Argo Virkebau. Loe kokkuvõtet räägitust!

EMT erakliendi divisjoni direktor Riho Jürvetson andis ülevaate Eesti mobiilsideturu arengutest aastatel 2007-2013 ning väljakutsetest, mida see turuosalistele ja eeskätt nende turundustiimidele kaasa on toonud. EMT turunduskommunikatsiooni

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018