Kiiksuga kampaaniad on homne turundusnorm

YouTube'i põlvkonna kõnetamiseks mõtlevad turundusgurud välja üha pöörasemaid nippe, luues fiktiivseid meediakangelasi ja pühendades kodanikke sotsiaalmeedias eneseirooniliselt suurkorporatsioonide hingeellu. Kui lihtsad asjad enam ei toimi, tuleb minna äärmustesse. Nii lõi Soome reklaamiagentuur Bob the Robot Elisa reklaamimiseks fiktiivse bimbo-popstaari Kristali.

Praegu räägitakse digitaalturundusest kui eraldi turundusvormist, kuid õige pea ei erista keegi digitaal- või analoogturundust, räägitakse lihtsalt turundusest - sellest saabki turunduse igapäev ja uus norm, rääkis Läti Inspired Digital'i juht Arturs

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018