Kiiksuga kampaaniad on homne turundusnorm

YouTube'i põlvkonna kõnetamiseks mõtlevad turundusgurud välja üha pöörasemaid nippe, luues fiktiivseid meediakangelasi ja pühendades kodanikke sotsiaalmeedias eneseirooniliselt suurkorporatsioonide hingeellu. Kui lihtsad asjad enam ei toimi, tuleb minna äärmustesse. Nii lõi Soome reklaamiagentuur Bob the Robot Elisa reklaamimiseks fiktiivse bimbo-popstaari Kristali.

Praegu räägitakse digitaalturundusest kui eraldi turundusvormist, kuid õige pea ei erista keegi digitaal- või analoogturundust, räägitakse lihtsalt turundusest - sellest saabki turunduse igapäev ja uus norm, rääkis Läti Inspired Digital'i juht Arturs

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018