INTERVJUU! Tarbijad ei ole valmis meediale täna rohkem raha kulutama kui 30 aastat tagasi

Tervikuna on meediaäris supp järjest lahjem, väidab Password 2014 esineja Nick Sohnemann. Loe intervjuud!


Nick Sohnemann on innovatsiooniekspert, kelle põhiliseks tegevusalaks on globaalsete trendide uurimine ja ettevõtetele innovatsioonikonsultatsiooni pakkumine. Lisaks juhib Nick Hamburg Media School’i innovatsiooniosakonda InnoLab.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018