Võib-olla on põhjuseks minu enda mullune töökohavahetusega seotud eluvärskendus, aga eelmisest aastast on jäänud meelde päris palju elevust ja emotsioone tekitanud turunduskampaaniaid. Nende seast polegi nii lihtne parimaid välja noppida, aga õnneks pole ma auhinnažüriis ja saan jagada siinkohal oma subjektiivset arvamust.
Alustan Eesti riigi turundamise projektidest, mis on tekitanud palju kõneainet ning pälvinud nii kiitust kui halvakspanu. Robbie Williamsi maaletoomine oli kahtlemata tema andunud fännide elusündmus, aga mitte ainult. Robbie tõi Eesti maailmakaardile ka nendes riikides, kus elanikud ei tea, kas Eesti asub Aafrikas, Lõuna-Euroopas või mõnes teises paigas. Seega edukas kaks ühes projekt, mis kandis lisaks ärilistele eesmärkidele ka vastutust meie väikeriigi promomise eest nii lähemal kui kaugemal.