Ruth Aarma: Matrjoðkade projekt oli ehtne love/hate kampaania

Teemal Aasta Turundustegu 2013 avaldab arvamust Selveri Turundusdirektor Ruth Aarma.

Võib-olla on põhjuseks minu enda mullune töökohavahetusega seotud eluvärskendus, aga eelmisest aastast on jäänud meelde päris palju elevust ja emotsioone tekitanud turunduskampaaniaid. Nende seast polegi nii lihtne parimaid välja noppida, aga õnneks pole ma auhinnaþüriis ja saan jagada siinkohal oma subjektiivset

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018

Fazer Eesti otsib PAGARITOODETE TOOTEJUHT

Fazer Eesti AS

18. veebruar 2018