ARVAMUS: Maris Saarpuu: Telekomi sektoris toimus läinud aastal vähe turunduslikult suurejoonelist

Turundusaastale 2013 vaatab tagasi Tele2 vanem turundusjuht Maris Saarpuu.

Läinud aasta turundustegevustest on kõige eredamalt meeles suur kära EASi Vene turu matrjoškade kampaania ümber. Selle kampaania kontseptsioon sai aga meedias juba piisavalt tükkides võetud ja läbi analüüsitud, nii et mul pole lisada muud kui vaid

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018