ARVAMUS: Andres Lember: 2013. aasta turundusteod ja -tembud

"Sotsiaalkampaaniatest, usun, oli läinud aastal üks efektiivsemaid ja ka efektsemaid „Kumm on seks“ kampaania. Selge, lihte, sirgjooneline, aus. Ja vajalik. Nagu oodata oligi, ärritas kõvasti võltsvagatsejaid, kes end meedias moraali ja kõlbluse valvekoertena näidata armastavad," kirjutab ETK turundusdirektor Andres Lember.

Meeldigu või mitte, kuid suurima ja sügavaima jalajälje läinud aasta turundusmaastikule vajutasid kohalike omavalitsuste valimised. Kui valdavat osa sellest (ennekõike Reform ja sotsid) jalajäljest võib võtta kui suht tavapärast keskkonnasaastet,

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused