Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. ARVAMUS: Hando Sinisalu: Tulevikus hakkab järjest rohkem tarbijaid viima oma raha välismaa e-poodidesse
Minu enda kui tarbija jaoks oli 2013. aasta märgiline selle poolest, et märkimisväärse osa minu kulutustest moodustasid välisriikidest ostetud e-teenused. Prognoosin, et tulevikus hakkab järjest rohkem tarbijaid viima oma raha välismaa e-poodidesse. See on Eesti tootearendajatele ja turundajatele väga suur väljakutse, kirjutab Best Marketing Internationali juhataja Hando Sinisalu.
Kuna turundus on muutunud täpsemini sihituks, siis paljud kampaaniad, mis pole minusuguste sihtrühmale mõeldud, jäävadki märkamatuks. Seepärast ootan suure huviga Aasta Turundustegu konkursitöid, et saada ülevaade eelmisel aastal tehtust.
Massikampaaniatest jäid kõige rohkem silma kaks asja. Kõigepealt H&M-i turuletulek Eestis. Eriti õnnestunud oli selle kampaania suhtekorralduslik külg, ajakirjanikud tegid pealtnäha tavalise kaubamaja avamisest tõelise meediasündmuse.