Autor: Silja Oja • 6. veebruar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

ARVAMUS! 2013. aasta silmapaistvaimad turundusteod

Arvamust avaldab Nordea Pank Baltikumi turundusjuht Piret Reinson: "Millegipärast tuli mul kõige esimesena meelde „Kerttu“ filmi lansseerimine. Ilmar kohe oskab seda kunsti! Ma mõtlen nii filmitegemise kunsti kui ka seda, mis selle kõrval toimub." Loe edasi..

Seoses konkursiga Aasta Turundustegu 2013 kogub Best Marketing turundusekspertide arvamusi. Mis jäi meelde turundusaastast 2013? Palusime nimetada kampaaniaid ning toote- või teenuse lansseerimisi koos põhjendustega, miks need silma jäid ja märkimist väärt on.

Nordea Pank Baltikumi turundusjuht Piret Reinson:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700