Autor: Silja Oja • 6. veebruar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. ARVAMUS! 2013. aasta silmapaistvaimad turundusteod
Seoses konkursiga Aasta Turundustegu 2013 alustas Best Marketing turundusekspertide arvamuste kogumist. Mis jäi meelde turundusaastast 2013? Esimesena avaldab arvamust Idea Group Eesti juht Eha Talvist.
Esimesena avaldab arvamust Idea Group Eesti juht Eha Talvist:
Tegin enda valiku lähtudes tähendusrikka brändi definitsioonist. Mõtlesin brändidele, mis parandavad inimeste või ühiskonna heaolu ja/või millel on käegakatsutav positiivne mõju.