Andres Kangur räägib Passwordil Marsi turunduse ümbersünnist

See on lugu ühest initsiatiivist, mis muutis põhjalikult maailma juhtiva maiustuste, lemmikloomatoodete ja toiduainete korporatsiooni Mars turundustegevust. Uudset lähenemist rakendades saavutati Suurbritannia ühe populaarsema maiustustebrändi Maltesers 20% müügikasv. Ülemaailmse levikuga brändi Snickers globaalne käive suurenes 376 miljoni dollari võrra. Ja need on vaid kaks näidet paljudest.

Uudset lähenemist rakendades saavutati Suurbritannia ühe populaarsema maiustustebrändi Maltesers 20% müügikasv. Ülemaailmse levikuga brändi Snickers globaalne käive suurenes 376 miljoni dollari võrra. Ja need on vaid kaks näidet paljudest.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused