Facebooki sisuturundus: fänne on, aga müüki ei ole

"Facebooki lehel tuim üldlevinud info jagamine jätab ka fännid brändi vastu tuimaks," kirjutab Goal Marketingi copywriter Aigi Lehtla. Loe, mida teha, et sinu Facebooki fännilehel tehtud klikid ja laigid ka reaalselt tulu tooma hakkaksid.

Sõprade ja klientidega kohtudes ning oma tööst rääkides tõstatub ikka ja jälle küsimus, et kas tõesti need kampaaniatega soetatud „kohustuslikud“ like ja jaga hääled tulevikus ka reaalset kasu toovad? On küll uhke vaadata kuidas fänniarv peale mõnda rohkem või vähem suurejoonelist nänni-kampaaniat hüppeliselt

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018