28. jaanuar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kanal 2: Mis toimus aastal 2013 Eesti telemaastikul?

"TNS Emori uuringutulemused ei jäta kahtlust, et televaatajad eelistasid eelmise aasta kokkuvõttes Kanal 2 programmi, eriti selge oli see parima vaadatavuse ajal ehk Prime-Time'is,“ kinnitab Kanal 2 juht Urmas Oru.

Kanal 2 tähistas 2013.a oma 20. sünnipäeva ja juubeliaastat kroonis Eesti vaadatuima telekanali auväärne tiitel. Kanal 2 oli vaadatuim ka aasta suurimal teleõhtul, 31. detsembril.

Kanal 2 pikk valitsemisaeg alates 2006. aastast (erandiks oli olümpia- ja jalgpalliaasta 2012, mil liidriks tõusis ETV) on pannud konkurente selle edu valemit otsima ja liidri tegevust jäljendama. 2013. aastal sai mõnes telekanalis näha ilmselt suurimat võimalikku kogust oma-aegseid Kanal 2 programmiideid ja saateformaate.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700