Kui möödunud aasta meediainvesteeringud kasvasid võrreldes 2012. aastaga 3,2% ja ulatusid ca 490 miljardi dollarini, siis käesoleval aastal võime oodata globaalse reklaamituru kasvu 6,5%, mis rahaliselt tähendab suurusjärku 522 miljardit dollarit. Tegu on numbriga, mida ei ole nähtud alates 2010. aastast. Maailma majandus on 2014. aastal tõusuteel ning see loob positiivse fooni kogu reklaamituru investeeringutele.
Kindlasti tuleb aga toonitada, et antud kasvule annavad märgatava lisa aasta suurimad spordiüritused, Sotši OM ning Brasiilias toimuv jalgpalli MM, lisaks toimuvad USA Senati valimised. Enim mõjutavad antud sündmused televisiooni käekäiku, mille eeldatav investeeringute kasv saab olema 7,7%. Antud kanali kasvu mõjutab ka teine oluline aspekt - 2014. aastal on enamikel turgudel toimumas televisiooni hinnakirjade taastumine majanduslanguse mõjudest. Võrdluseks saab siinkohal tuua lõppenud aasta TV turu kasvu, mis oli ainult 1,8%.