Meediaagetuuur Universal McCann (UM) avaldas novembris uuringu „The Little Book of Curiosity“ tulemused. Uuring vaatleb, kuidas ning milliste kanalite kaudu inimesed enda jaoks huvitavat ja vajalikku infot hangivad. Olukorras, kus igaüks meist on igapäevaselt informatsioonist üle küllastunud, on oluline, et turundajad räägiks „oma lugu“ varasemast sügavamal tasemel. Hea sisu, mis on asjakohane, meelt lahutav ning kasulik, võib kõnetada tarbijat personaalsel tasemel ning panna ta endaga kaasa rääkima.
Tarbijad on tänapäeval 24/7 kõige ja kõigiga ühendatud - sellele viitavad uuringust välja tulnud numbrid: päeva esimese tunni jooksul kontrollib 43% oma meile, 22% logib sisse Facebooki (FB) ning telekavaatajate hulk on samuti 22%. Vaadeldes päeva viimast tundi, siis domineerib jätkuvalt meilide kontrollimine (56%), millele järgnevad FB-s viibimine (35%) ning televiisori vaatamine (27%).