8. jaanuar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sisuturundus = turundajad kui modernne uudistetoimetus

Sisuturundus ei ole sotsiaalmeedia seinal igal ajahetkel säutsumine. Inspired Universal McCanni uuringu „The Little Book of Curiosity“ vastajatest kolmandik kaalus 2013. aasta jooksul oma Facebooki profiili kustutamist. Sotsiaalmeedia võrgustikud on silmitsi uute väljakutsetega, kirjutab Marleen Taremaa.

Meediaagetuuur Universal McCann (UM) avaldas novembris uuringu „The Little Book of Curiosity“  tulemused. Uuring  vaatleb, kuidas ning milliste kanalite kaudu inimesed enda jaoks huvitavat ja vajalikku infot hangivad.  Olukorras, kus igaüks meist on igapäevaselt informatsioonist üle küllastunud, on oluline, et turundajad räägiks „oma lugu“ varasemast sügavamal tasemel. Hea sisu, mis on asjakohane, meelt lahutav ning kasulik, võib kõnetada tarbijat personaalsel tasemel ning panna ta endaga kaasa rääkima.

Tarbijad on tänapäeval 24/7 kõige ja kõigiga ühendatud - sellele viitavad uuringust välja tulnud numbrid: päeva esimese tunni jooksul kontrollib 43% oma meile, 22% logib sisse Facebooki (FB) ning telekavaatajate hulk on samuti 22%. Vaadeldes päeva viimast tundi, siis domineerib jätkuvalt meilide kontrollimine (56%), millele järgnevad FB-s viibimine (35%) ning televiisori vaatamine (27%). 

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700