Uue nime Idea Metrix all võtab ettevõte suuna kliendilojaalsusprogrammide arendamise, otsingureklaami, sotsiaalmeedia ning andmebaasiturundusele. "Idea Metrixi oskused toovad kasu ennekõike digitaalsetes kanalites müügitulemust taotlevatele ettevõtetele, kelle turundustegevuste keskmes on ennekõike digitaalne meedia ning olemasoleva kliendi parem hoidmine," selgitas Idea Metrix juht Kaarel Oja.
Idea Groupi suuromaniku Mark Eikneri sõnul on turg seoses online-meedia arengutega jõudnud punkti, kus seni tavapärane kampaaniapõhine turunduse juhtimine on andmas teed personaalselt sihitud, kontaktipõhisele sõnumite edastamisele. "Oleme grupis käivitanud uue ärisuuna, mis oma olemuselt on ärianalüütika ja internetiturunduse sümbioos. See tähendab uut taset sõnumite sihtimises. Kui traditsioonilises meedias mõtleme kampaaniaid planeerides segmentidele, siis nüüd saame täpsemalt lähtuda personaalsetest huvidest ja valikutest," selgitas Eikner