7. jaanuar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

INTERVJUU! TV3 juht Priit Leito: 2014 tuleb hea reklaamiaasta

Mida toob 2014. aasta reklaamituru jaoks? "Telereklaami puhul näeme 5–10% kasvu. TV3 Playle ennustame 40% kasvu. Isiklikult olen väga positiivselt meelestatud. Kohalik tarbimine on hoogustunud," on TV3 juht Priit Leito optimistlik.

Milliseid muutusi näed telemaastikul 2014. aastal?

Reklaamiturul jätkub elektroonilise meedia võidukäik. Arvan, et televisioonil on reklaamimaastikul tugev positsioon. Meedia tarbimine on fragmenteerunud, selles olukorras on televisioon jäänud ainsaks tõeliseks masskanaliks. Pole teist kanalit, mis jõuaks 300 000 inimeseni, nagu seda tegi TV3 “Su nägu kõlab tuttavalt” finaali ajal. Ilma televisioonita on raske teha suuri kampaaniaid. Lisaks arvan, et videoreklaam levib üha jõulisemalt ka interneti vahendusel.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700