2. jaanuar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

ARVAMUS! Elevant toas: kick-back

Endine meediaagentuuri MediaCom juht Janeck Uibo kirjutab, et täna kehtiv meediaagentuuride tasustamismudel, mis põhineb suuresti meediakanali boonustel, vajab värskenduskuuri.

Klientide ja meediaagentuuride suhted ajaloo suurima murrangu lävel

Tervitan diskussiooni reklaamitööstuse tuleviku teemal, millest hiljuti kirjutasid Joel Volkov ja Mark Eikner. Soovin anda sellesse oma panuse. Joeli üks peamisi muresid artiklis „Meie strateegia on taktika“ oli tõdemus, et turundus ei ole täna sellel positsioonil, kus ta ettevõtluse toitumisahelas olema peaks ning et kohalik reklaami- ja meediatööstus areneb ainult siis, kui selle partneriks on väljakutseid esitav klientuur. Mark oponeeris oma loos „Aeg muutusteks“ väitega, et Eesti reklaami- ja meediatööstuses tegutsejaid pitsitab pigem tõik, et agentuuridel pole tippjuhtidele sageli enam suurt midagi öelda.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700