18. detsember 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

2013 tõi välireklaami mõõtmisse uue kvaliteedi

Outdoor Impact uuringust selgus, et keskmist välireklaami kampaaniat näeb 2 nädala jooksul vähemalt ühe korra 92% tallinlastest.  Hea kampaania rusikareegel on see, et kampaaniat peaks nägema vähemalt 7 korda, et seda mäletada. Lähemalt räägib uuringu tulemustest JCDecaux turunduskoordinaator Katri Horma.

Outdoor Impact on esimene Baltikumis rahvusvaheliste standardite järgi läbi viidud välimeedia auditooriumi uuring, mis viidi läbi Tallinnas, Riias ja Vilniuses. Uuringu taga on juhtivad välireklaami ettevõtted JCDecaux ja Clear Channel.

Välimeedia kampaaniajärgsete küsitluste ja seoste otsimisega inimgeograafia alasest andmestikust on aastaid tegeldud. Osaliselt kinnitasid tulemused seda, mida oleme teadnud teiste uuringute kaudu. Aga oli ka asju, mida me ei oodanud ega teadnud:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700