2013 tõi välireklaami mõõtmisse uue kvaliteedi

Outdoor Impact uuringust selgus, et keskmist välireklaami kampaaniat näeb 2 nädala jooksul vähemalt ühe korra 92% tallinlastest.  Hea kampaania rusikareegel on see, et kampaaniat peaks nägema vähemalt 7 korda, et seda mäletada. Lähemalt räägib uuringu tulemustest JCDecaux turunduskoordinaator Katri Horma.

Outdoor Impact on esimene Baltikumis rahvusvaheliste standardite järgi läbi viidud välimeedia auditooriumi uuring, mis viidi läbi Tallinnas, Riias ja Vilniuses. Uuringu taga on juhtivad välireklaami ettevõtted JCDecaux ja

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018