ARVAMUS: Aeg muutusteks

"Eesti reklaami- ja meediatööstuses tegutsejaid pitsitab tõik, et agentuuridel pole tippjuhtidele sageli enam suurt midagi öelda. Möödas on ajad, kui agentuuri loov- või tegevjuhi sorav jutt ja ekstravagantsed ideed ettevõtte juhi ära hullutasid – juhid oskavad täna küsida teistsuguseid küsimusi kui aastaid tagasi, aga agentuurid ei oska nendele vastata," väidab Idea Groupi partner Mark Eikner.

Aastaid tagasi levis Eesti tippjuhtide seas paradigma, mida ikka ja jälle väikse muige saatel tsiteeriti: “Tean, et pool meie reklaami- ja turunduseelarvest on raisatud raha, ainult et ma ei tea, kumb pool. Seepärast ongi meil vaja turundust, kes sellele küsimusele vastust otsiks.” Eelmisel kümnendil selline

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018