25. november 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

ARVAMUS: Meie strateegia on taktika

"Reklaami- ja meediatööstus areneb ainult siis, kui selle partneriks on väljakutseid esitav klientuur. Kui ainus sisuline väljakutse on taktikaline müügitegevus, et tagada mingile abstraktsele välismaisest pensionifondist omanikule järjekordne rahasaadetis, siis on olukord halb. Turunduse loomuomaste ambitsioonide piiramine muudab selles valdkonnas töötavad inimesed araks," on Der TANKi juht Joel Volkov Eesti reklaami- ja turundustuleviku pärast mures.

Mul on olnud õnn viimase aasta jooksul kohtuda mitmete kontinentide reklaamiagentuuridega. Käia nende kontorites, rääkida nende inimestega, kellest valdav osa on maailmas kõrgelt hinnatud tipptegijad, ning arutleda reklaami ja turunduse oleviku ning tuleviku üle. Puhtalt oma initsiatiivist ja uudishimust ajendatuna. Ilma EASi toetuseta.

Pole saladus, et ma olen Eesti reklaami- ja turundustuleviku pärast mures. Kõik, kes minu käest seda küsinud on, võivad seda kinnitada. Seepärast arvan ma, et äkki vahelduseks oleks kritiseerimisest targem veidi hoopis arutleda.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700