ARVAMUS: „Matrjoðkade“ reklaami peamine häda on keskse idee puudumine

"EASi „Matrjoðkade“ kampaania puhul on diskussiooni põhirõhk olnud seni suunatud kahele asjale: kriitikud arvavad, et reklaam on kohatu, mõttetu ja solvav, „Matrjoðkade“ pooldajad aga spinnivad teema osavalt Veronika Pekurina modellikarjäärile. Minu arvates on liig pidada „Matroðkade“ filme solvavateks või lausa seksistlikeks. Kindlasti ei pea Eestit tutvustav reklaam olema tõsine ja kliðeedele tuginev. Probleem on hoopis idee puudumises," arvab Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.

Palju poleemikat põhjustanud EASi „Matrjoðkade“ kampaania puhul on diskussiooni põhirõhk olnud seni suunatud kahele asjale: kriitikud arvavad, et reklaam on kohatu, mõttetu ja solvav, „Matrjoðkade“ pooldajad aga spinnivad teema osavalt Veronika Pekurina modellikarjäärile. 

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018