13. november 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

WAZZAP esineja Heidi Reinson: „Inimesed mõtlevad oma tuleviku minast kui võõrast inimesest“

Intervjuu TNS Emori tarbijakäitumise ja neuroturunduse eksperdi Heidi Reinsoniga.

Miks turundajale käitumisökonoomikat vaja on? Mis võiks olla selle praktiline rakendus?

Eelkõige on turundajal kasulik teada võimalikult palju inimloomuse ja -käitumise kohta. Paljud turundajad on ju majandustaustaga. Võib-olla see akadeemiline taust tingib, et mõeldakse inimesest kui liiga ratsionaalsest olevusest. Iga turundaja võiks rohkem teada inimese psühholoogiast tervikuna. Samuti kipuvad turundajad vahel unustama, et tavatarbija jaoks ei ole nende toode sama tähtis kui nende endi jaoks.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700